gapa nicka le

jag fick gå till tandläkaren dan efter, tyyyydligen var det då jag hade tid. jävligt omoget att hålla på och flytta om dagarna så där. vet inte riktigt vem jag ska skylla på, men jag har bestämt att det inte va mitt fel... =P

samma visa som alltid hos tandläkaren, svara nej på alla frågor rörande hälsa förutom nyttjandet av tobaksvaror. hon trodde att ljög om det sen, för det syntes minsann inte alls i munnen att jag snusade. vilken grej, otroligt häpen. eller inte.

sen var det dags för refrängen; du slarvar lite med tandtråd ser jag...om du tar nån mer gång än du gör nu kommer det se toppen ut nästa gång. absolut will do. för jag använder inte tandtråd, alls. så jag lovar varje gång att jag ska göra det lite oftare. det kan juh betyda ett par stackars drag i halvåret, det är juh en ökning med hundra procent. piece of kaka.

jag gillar mina tänder, dom har förstått konceptet "sköta sej själva" och väsnas inte annat än när den där dumma visdomstanden försöker ta sej fram. men jag misstänker att den snart kommer att acceptera att den inte får plats.

jag har nog aldrig varit rädd för tandläkaren, kan inte minnas att det nånsin har varit några problem med att gå dit. jag har en svag aning om att jag som liten hade tyckt att det vore hemskare att inte gapa och bete sej som idiot än att faktiskt låta den där tandsköterskan rota runt ett slag och sen få ett bokmärke för besväret.

och hur man än vrider och vänder på det, så är det juh jag som har nån annans fingrar i min mun. passar det inte är det juh bara att bita ihop. och sen är det kört. inget att va rädd för. om man inte är tandläkare alltså.


Kommentarer
Postat av: ewa

tandläkare är ett ondskefullt släkte.

2009-12-11 @ 11:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0