honey honey

idag är det dan före den viktigaste dagen av dom alla =) fabulous! jag behöver bara lägga mej och sova och vakna en gång till, sen får jag åka hem! HAPPY HAPPY JOY JOY!

ikväll ska jag jobba klimax, tredje året i rad. men det är faktiskt förtvivlat roligt att jobba sånna kvällar, det händer mycket och folk är glada.

kruxet är bara att jag är satt i karantän dagen till ära. halsen är som nån form av söndertrasad men igentäppt..nått. kroppen trivs med att hushålla minusgrader tydligen och skallen är en boll full av ingenting. hurra. så jag får vara hemma tills alla andra har gått hem från jobbet så att jag inte kan smitta ner dom. om jag nu smittar. jag tror att det är bara för jag fick ligga innerst bredvid den där iskalla väggen och frysa ihjäl inatt.

nää, nu ska jag sätta igång att göra kvällen drinkar. dom har ASfiffiga namn som jag fnissar för mej själv åt.

little dRUMer boy, rudolfs redness och... fan jag kommer inte på nått fiffigt till glöggdrinken! men den kommer va gooo, va så säker!

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan♥

Sååå hur känns det nu då att komma upp i åldern?? hehe.. kanske e svårt och svara på just idag då det inte skett, men lova att du hör av dig imorn så jag får veta om du har ångest eller inte:p



BTW: Stort Grattis (iförskott!)

2009-12-16 @ 14:46:50
URL: http://amaizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0