i'm a celeb

jäpp jäpp.

det kan vara så att det kanske inte är det bästa bilden genom tiderna, men jag är med. sen är det väl bara en bonus att jag har blivit befodrad till högskolans kårhusgeneral, trodde det va på kåren jag jobbade hahah =)

citaten är väl inte riktigt som dom ska, det andra vet jag inte riktigt hur hon fick till för det va inte alls så jag sa. men det fattar juh studenterna så klart. säkert 6M skulle HÖJA priserna i ett läge som detta...

men, här är artikeln iaf. om man vill kan man komma inom kontoret så kan jag signa en kopia att spara tills jag blir världshärskare =)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tänk - ända bort till Italien läser man om den framtida världshärskarinnan =)

2009-12-03 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0