jordgubbstårta!!

äntligen kommer den! jordgubbstårtan jag har väntat så länge på!



jag fick den första gången när jag var ett... då upptäckte jag att grädde är kletigt, och att jag inte gillar klet på fingrarna. det var antagligen då jag även bestämde mej för att om jag blev kletig på fingrarna så var det nån annans uppgift att torka väck det... därav den något irriterade blicken eftersom mamma bevisligen valde att ta kort istället för att rengöra mej. jaa, vi har juh alla olika prioriteringar här i livet, suck suck =P

den har hängt med iaf, jordgubbstårtan. några år när jag var ung och dum önskade jag mej andra tårtor, typ marsipan och choklad. vilka nitlotter. jag lärde mej efter två försök att jordgubbstårtan var min enda sanna vän. och idag sammanförs vi återigen. jag kommer bli kletig om fingrarna, garanterat.. och mamma eller pappa kommer vara beredda med en servett. det är inte min sak att ta väck klet från mina fingrar! och hör sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0