ka-ka-kaaallt

det är snö överallt, och det är kallt och fint ute =) precis som jag vill ha det. fast det är nästan lite för kallt, men det skyller jag min icke-vinterjacka på. ska shoppa en så snart jag ser en fin =)

igår åkte sötsöt hem. det va inge skoj alls, jag hoppades att hans tåg skulle vara inställt så att han fick stanna här. som vanligt ville inte jag och sj samma sak, så nu är han hemma hos sin familj och har det mysigt där istället. dumma mansvalp.

jag återupptäcker shoppingen i västerås, och det riktigt skär i hjärtat hur mycket jag saknar att bo här. vad du än vill ha så finns det TUSEN affärer som erbjuder dek olika alternativ. inte två eller maximalt fem. det är stort och fint och alldeles underbart. västerås är det bästa <3

nästan färdig med julklapparna, har väl egentligen bara lite småsaker till mamma och pappa kvar, men vad ger man människor som önskar sej väckarklockor och termomterar i julklapp? fantasi är så svårt att slå in. nåja, dom har blivit bättre på att önska sej saker iaf, förr var det mest "snälla barn och en ny bil" som gällde. dom har aldrig fått vare sej det ena eller det andra av mej eller brorsan kan jag intyga.


nää, nu ska jag läsa vidare i "the dirt", den är faktiskt en hel del bra. funderar på om man skulle bli rockstjärna i nästa liv... leva rövare utan gränser för det mesta för att må riktigt djävulskt skit nån gång vart femte år. jag tycker att verkar vara en helt okej deal. som det är nu lever man ju inom vissa gränser och ramar men mår skit minst en gång om året iaf. nää, nästa gång är det Erica from hell som öser loss på scen och dör relativt ung, om inte evolutionen har fixat det där med intolerans gentemot alkohol och droger vill säga. jag kommer leda headline-ligan med gooooda marginaler, och ha så många fans att jesus blir avundsjuk. tills vidare får ni väll hålla tillgodo med erica from västerås, dör gammal utan ett spår av vare sej kokain eller hårspray på kroppen...


jennie and erica from hell, bild från nästa liv strax innan vi får utmärkelserna dödshäftigast i världen och bättre än så blir det inte. bakom oss står våra 27 barn, hälften som vi har med lite olika män och resten är adopterade från finland. att det blev just finland istället för valfritt land i afrika berodde mest på att hela finlands vuxna befolkning försvann efter vår första konsert där. hälften av dom dog av chock för att vi va så häftiga, och resten söp ihjäl sej när dom blev våra groupisar och försökte hålla samma tempo som oss. ballt va?

Kommentarer
Postat av: Linn

vill ha mer om våra dumheter:) läste den förra du skrev och jag vill läsa om tältningen, helsingborg och färgande av gardiner:)

2009-12-22 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0