min vanliga eviga lycka och enorma tur







nej




det är väl egentligen allt man behöver säga. men så är det väl också svaret på det mesta här i världen ibland. nej, det blir ingen lägenhet. nej det blir ingen flytt snart. nej det finns inget ljus i tunneln på just den fronten. nej jag vill inte bo på 27 kvm och inte ha plats att andas. nej det är inte jag. nej nej nej nej nej nej.

livet är så underbart ibland att man bara vill kräkas eller hoppa ut genom fönstret. inget av alternativen ger mer boyta, så jag får väl skita i det också.

kan det inte bli som jag vill, bara en endaste gång? en enda gång? jag tycker fan det är på tiden. men nej. nej nej nej nej nej. nej som i nej. nej som i snart börjar jag gråta och slita mitt hår. nej som i snart exploderar jag och blir galen. nej som i snart flyttar jag hellre ut på gatan än att bo kvar i det här förbannade jävla förvaringsskjulet. men det är inte det som räknas. det som räknas är att det sitter en fucking jävla armbåge ivägen för att jag ska kunna operera ut tummen som nån har kronoiskt uppkörd där bak. och nån är då fan inte jag.

11 dagar kvar tills jag kan andas igen. röra mej. bara vara. kunna va ostörd. kunna va glad. 11 dagar kvar. 11 dagar kvar av nej som i nej. 11 dagar kvar till lycka.

Kommentarer
Postat av: Hannah

vArför 11 dagar? Och jo det KOMMER komma en massa ja ja ja! Vi hade en massa nej innan. NU har vi två och välja mellan. Det kommer, det kommer :) håll ut bara :) och hoppas på att du inte har en sambo som har separationsångest från sin skolåda till lägenhet och tror det ska ta slut för att vi helt plötsligt får mer yta att röra oss på...

2009-12-07 @ 09:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0