något piggare

så däääär. nu har jag vaknat lite. vilken trötterdag. hjärnan va så seg så seg. jag kanske bör påpeka att det inte berodde på festande utan på att jag jobbade med lag 1 fram till den underbara tiden av 03:30 inatt och sen gick upp till möte halv tio. that's not okej tyckte min hjärna. den ville sova mer och fungerade därav på halvfart hela dagen.

för att hålla mej vid liv har det vart onyttig mat full med socker hela dagen så att jag inte skulle va helt hjärndöd. en svältande ida såg till att vi hamnade på max med wern och ola, mums mums. och efter att vi återigen lekt brandlarmsleken (metropol fick vattenånga på brandvarnarna på nått sätt så det va ingen fara den här gången heller, om än något kallare att stå ute och vänta) hälsade vi på futurum och mumsade tåååårtbuffé! det är väll det bästa ever. iaf dom två första tuggorna, sen saknade jag mammas tårta och gick hem =)

väl hemma satte jag mej i sängen och vaknade för en och en halv timme sen. det va sköööönt

joo, angående de där tråkigheterna jag skrev om. tyvärr så blev det trängselbråk i utsläppet (det är alltid en risk när 300 personer vill gå ut genom samma lilla dörr på samma gång) och några grabbs började dela ut ordentliga snytingar mot varandra. jag såg det inte själv, och vet helt ärligt inte så mycket om det, men polisen blev iaf kontaktade och kom och hämtade en av dom. och det hamnar SÅ KLART i kristianstadbladet dessutom. så jävla värt att skriva om, eller...? jäkligt lägligt med tanke på gårdagens artikel också. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0