miss jakob

jakob är en hyvens kille. och ganska rolig.

jag tänkte dela med mej av hur rolig han är imellanåt, så här ett citatmedley, min tribue till jakob bedragaren.


E: haha, visste du att wern inte visste vad bolsjevik va för nått. han hade aldrig hört det förut.
J: nä, men det är väll inte så konstigt, dom är juh 'du' med varandra...

"dom måste juh förstå att det är vår form av humor" jakob angående att shotglasen endast innehöll 3 cl, även om alla alltid trott att det var fyror och därav marknadsförts som det.

jakob till ida: jag brukar stå naken i tubsockor med en flaska jäger i handen på din balkong om nätterna. känner du dej bekväm nu?

"men för helvete, täck blocket! bara för att du och jag vet att det där är nödvändig information behöver vi väll inte informera resten av världen om vilka idioter som ryms i organisationen!" jakob när han får syn på mitt block märkt "rör du så dör du, på riktigt. vågar du chansa?" under ett krogar mot knark- möte.

"vi borde ha en pokey- stick i baren, då kan vi avbryta pettning på dansgolvet med lite stil, det är juh för jävla obehagligt att störa sånt personligen. man vill juh liksom inte ta i dom..."

sagt med världens lugnaste stämma: "MEN! tygla dej kvinna!" när jag fick ett raseriutbrott modell större på kontoret.

"det är sånt här som får folk att vilja ta livet av sej. tur att jag inte har nån vidare livsglädje idag ändå."

"det är juh inte konstigt att kristianstad ligger tre meter under havsytan när man ser vilka som har växt upp här. jag som stad hade också sjunkt av skam..."

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaa

2009-12-15 @ 19:24:52
Postat av: K.A.

Världen blir lite ljusare med vår Jakob, men också en smula mörkare! Han e så go så man skulle vilja slå honom!! Precis som med en hundvalp!!

2009-12-16 @ 17:22:32
URL: http://snyggeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0