så där... då va allt borta

jäpp. nu är allt borta. alla erbjudanden och alla ansökningar. puts väck. nu är det han och jag på 27 kvm för evigt. hurra vad jag är lycklig.

det här va ett helt annorlunda sätt att ta bort all livsglädje på, jag är faktiskt imponerad. högst effektivt och totalt oångerbart liksom. hela jag är bedövad, och det enda jag kan tänka på är att jag snart är hemma. snart snart snart. 10 dagar kvar, det kanske man klarar utan att bryta ihop.

jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. vad ska man se fram emot? absolut ingenting? efter den 17de finns det verkligen ingenting. inte så mycket som en ljusglimt. ett helvete på jobbet antagligen. och efter det få komma hem till... helvetet på jorden kanske.

jag vet inte om det är för att det är min födelsedag och julafton snart, men på nått lustigt sätt verkar det som att de människor man tror ska vilja att man är lycklig alltid, tveklöst alltid, gör allt som står i deras makt för att se till att så inte blir fallet. definitivt.

fy fan säger jag bara. fy fan. nu ska jag sitta och stirra in i väggen ett tag och försöka glömma bort att jag finns.

Kommentarer
Postat av: Hannah

I know the drill. Jag har lite samma problem. Fast min kille har iaf csn. Tills december. Sen vet han inte mer. Blir så jävla trött. Fast han har iaf sparat ihop till hyror. Alltid något. Men att göra något hemma typ städa eller få tummen ur till annat = non existing.

2009-12-07 @ 11:04:23
Postat av: Ewa

Vi kan bilda klubb

2009-12-07 @ 11:16:56
Postat av: Em

Inte för att vi ska flytta så vi har det problemet. Men vi kan bilda klubb vad det gäller puckade pojkvänner.

Min käre sambo studerar ju iallafall denna terminen så han får 2500. Men häromveckan kom han på den smarta idéen att han inte ville plugga nästa termin utan han ville vara arbetslös. För det var lättare att få jobb då. Eller vad han nu sa..

Så med andra ord, from januari ska vi leva på mitt csnlån. Endast. (Om jag kommer in på utbildningen dvs. Ska slåss med 1800 andra om 80 platser). Nämnde jag att vår hyra är på 4100 sen har vi hushållsel, bredband, tv, mobiler, bensin, mat och annat roligt som ska betalas. Åhhh, jag blir tokig!

2009-12-07 @ 13:18:36
URL: http://tjejan.blogg.se/
Postat av: erica

STUPID BOYS!!!! har dom gått i samma skola allihopa där dom får lära sej att jobb och pengar jättegärna flyger upp och biter dom i arslet bara man sitter på det tillräckligt länge? för höge farao!!! idioter. och såna ska man köpa julklapp till... fan med.

2009-12-07 @ 14:25:11
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Känner sympati med er allihop och skatta mig lycklig över att min pojke har fattat att man måste jobba för att få pengar...

2009-12-07 @ 16:13:56
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0