säg aaaaa... nähä?

stupid staten, ingenting dom gör kan hålla sin tidtabell.. förutom räkningsutskicken då kanske.

satt i en halvtimme och väntade på att få gå in till tandläkaren idag... sen gick jag och sa att jag minsann inte hade all tid i världen. då sa dom att jag skulle komma först imorgon. nää, sa jag. det stod den 8de på min kallelse.
det står den 9de här, din tandläkare är inte ens här idag, sa tanten till mej då.

stupid...

spääxet va jätteroligt =) rekommenderas till alla som vill se ka i spetsstrumpbyxor, ola i stay-ups och glitterklänning samt min käre wern i trikåer. vita trikåer. it's fabulous i say haha


nu är det jobbdags, ska göra ett julbildspel =) tjohooo

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

SV: ELLOS! :P

2009-12-09 @ 23:03:58
URL: http://amaizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0