säg aaaahh

tji fick jag, med en gnutta riktigt dåligt samvete.

min bror var faktiskt ganska illa där ann... han fick åka till farbror doktorn igår och skära lite i halsen, men nu är han bra igen. eller bra och bra, han får äta penicillin... så det va faktiskt stackars anders på riktigt. jädrar, jag måste nog jobba på min sympati lite.

annars va julafton faktiskt precis så där mysig som man kommer ihåg den. vi åt tusen mat, hade trevligt och umgicks. mysmys. men jag vill nog fortfarande bossa över firandet nästa år... det är nog vuxenklockan som ringer.

helnöjd över fina julklappar från alla håll och kanter är jag också, och nu väntar jag bara på att få sprätta loss massa pengar på mellandagsrean. tjohoo.

nog tills vidare, här ska läsas julklappsböcker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0