skakar på huvet

så där, då har jag tackat nej till ytterligare en lägenhet. synd. jävligt synd.


från och med nu anser jag att idioter också ska bära varningstext, för det drabbar fan medmänniskor precis lika mycket som rökning.


nää, nu har jag nog surat färdigt för dagen. allt är helt jävla hopplöst, lika bra att vänja sej... igen.  nu ska jag muntra upp mej med att se spääxet ikväll. nått måste man juh få ha roligt åt. bland annat att mitt egna mansdjur ska stå på scen iförd en kroppsstrumpa. det ska bli ytterst roligt att se. hoppas den spricker i rumpan på honom. nää, klart jag hoppas att det ska gå bra för honom, för hela gänget för den delen. med det tvivlar jag inte på, dom är duktiga.

kanske borde tillägga att jag så klart älskar den fan, men ibland... ibland förstår jag helt enkelt inte. som linn sa; är det så att vi är för smarta eller för dumma i huvet för att förstå logiken? och just nu... tja det är väl knappast rosa moln och rosenblad jag svävar på. snarare på min adrenalinkick av ilska och bitterhet, dock med ett tungt ankare av dysterhet.

nää, spääx it is. tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0