and theeeeeeeen?

SJUKT SJUKT SJUKT seg dag. den här dagen va värren än igår. Polisen som pratade om narkotika måste ha hatat oss allihop, han försökte döda oss vääääääääldigt sakta och säkert. resten av dan va så där okej, men nu är det fan över. och va får man? ett diplom som man kan hönga på kontoret tills det dammar igen. yes, lätt värt det! NOT! men ja, säkert bra att ha och allt sånt. synd bara att det måste gå så fruktansvärt långsamt. vem, VEM, har tålamod till sånt? fort ska det gå, orka sitta två dagar? om jag ahde hållt i grejerna hade det vart över på max en dag. fy tusan

men men, hit med mitt braiga humör igen =D onsdag, kåren, yeeeees! övertalade jenniepennie (oj va svårt det va) attt vi visst skulle gå, trots att vi ska upp tidigt. vi ska juh inte dricka så mycke =P helt ärligt har jag inte tid att va bakis imorron, så det blir inte mycke. hur mycket det nu är ;)

imorron blir sista dagen av kärleksveckan för min del. men det gör juh den inte mindre hektisk.
--> vakna åtta, va bakfull i tio minuter, gå upp.
--> möte klockan 9-12 med NU, sjukt spännande. not
--> skicka hejdå mess till carro klockan 11 eftersom hon överger kåren för Absolut. vilken lycka =)
--> intervju med valberedningen klockan 12, va tusan ska jag säga?
--> examination eller redovisning eller nått sånt crap klockan 13-15, palla!!!!
--> möte inför årsmötet med chrisp kl 16. crap.
-->årsmöte med chrisp 17:00 entresol, be there god damn it!
--> movietajm på kåren med massa pusspussfilmer, får se hur länge jag står ut
--> komma på att jag inte har någon väska (vafaaaan), panikringa till jennie eller pålen och låna en väska (tacktack)
-->packa, inte glömma viktiga saker som flera par skor osv
--> dö för att sen gå upp halv fem och åka hem till städernas stad och mina älsklingsälsklingar <3

sjukt intressant stt läsa, men har jag en checklista iaf =) nu ska jag fortsätta stressa igenom den här dagen. vart fan är jennie? vart är festen? stupid! skål så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0