back in the days

pratar med mitt favvocepe mr shithead på msn. andra kallar honom kitel, jag kallar honom idiot. jag saknar han och stenis så jäklans mycket ibland. det va så roligt på gymnasiet. inte för att vi gick ens på samma skola utan för att vi festade typ hela tiden. så jäkla roligt. så sjukt dumma i huvet var dom. säkert jag med, men ändå inte. jag har alltid varit så snäll, speciellt om man frågar kitel hahaha =)

dumma i huvet- barnen, det va länge sen. hoppas det händer nått skoj snart så vi kan ses allihop. hade vart grymt roligt.
usch vad jag saknar dom nu, livet va så mycket enklare när man var galen och dum med dom. man behövde inte tänka på så mycket annat då, det var bara att dricka och doppa =) lovly days. men jag är ju snart tillbaka där, så det är jug lugnt =) haha

love it! ljuva minnen och dimmiga stunder, det va livet på en pinne. hoppas bara att pinnen blir längre och större ju mer tiden går haha. annars får vi snart inte plats allihop =)

sweet sweet idiots, saknar er tusen jäkla puckon

nu ska jag leka nått annat ett tag, och tänka på alla roliga saker från förr och alla roliga saker som kommer hända i framtiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0