braiga måndag

omg... det är nog fösta gången sen jag va liten och inte insåg vilken pina måndagar är egentligen som jag faktiskt tycker att det av skönt med måndag på riktigt.

gick i skolan, thomas sörensen is the shit på måndagar. önskar att man kunde ha honom med sej varje måndag =)
sen gick jag ner till kåren och det flöt på bra =) fick faktiskt inga plötsliga jätteuppdrag som tog flera timmar. nej nej, jag va därifrån efter två timmar, helt otroligt =)

sen kom jag hem, betalade massa räkningar som va mycket billigare än jag trodde, och dessutom: jag hade massor av pengar kvar! =) hell to the yeah!

sen började jag tvätta, och det va inte lika mycket tvätt som jag trodde =) sen ringde valberedningen och sa att jag ahde blivit nominerad till kårhusgeneral. tjohooo =) ingen överaskning kanske, men det är ändå roligt att det blir superofficiellt liksom. 
och sen sa jennie att det var movietajm i 21an, yesbox =) vilken bra måndag.

nu ska man bara hålla tummarna på att allt annat man vill flyter på lika bra. sweet sweet sweet <3 livet alltså, inget annat. i like me coming back =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0