dricka öhlleken =D

idag ska jag leka med en av mina gamla bästisar, och vi ska leka en av våra favvolekar, dricka- öhl-leken. vi va världsbäst på den när vi va fjorton år och ashäftiga. då vann jag nog, men nu tror jag att nicklas har ett övertag. damn it.

när vi va 14isar va typ alla bruttor avundsjuka på mej för att jag va kompis med lille nicklas. jag fattade aldrig riktigt varför, men roligt hade vi. inte jag så mycket när jag fick springa efter nicklas var och varannan dag för att berätta vilka av mina polare som va kära i honom, men men. vi hade juh nått att prata om iaf =) vi brukade sitta nere på mitt rum varje söndagkväll och gå igenom va som hade hänt i veckan, och hade hur mycket hemlisar som helst, så hemliga at jag nog inte minns en enda av dom nu faktiskt haha =)

sen kom gymnasiet så klart, och då gled vi i sär, som de flesta gör. sen lekte vi några sommarkvällar tills jag flyttade till skåne. och nu ska vi dricka öl igen. skoj skoj skoj =D jag vet dock redan nu vad han kommer nämna minst en gång under kvällen. nicklas är nämligen den enda människa som har sett mej köra upp huvet i en takfläkt... och det är ju inte alls så att han mobar mej för det så där jätteofta.. nej nej. hans fel alltihop, jäkla kuddkrig med väldigt lågt tak, kunde hänt vem som helst!

imorgon är det ak- dagen. jag ska leka med ak, och klämma på en ganska nykläckt bäbis och säga grattis till diana i efterskott. det ska också bli himla roligt =) allt med ak är himla roligt. hela ak är himla rolig faktiskt <3

idag är en superglad dag förresten, dels för att så mycket roligt är inbokat de kommande veckorna, och dels för att jag fick nya skor idag (2 par!!!!), igen =) tacktack världens bästa mamma. så fick jag en parfym också, så nu hoppas jag att jag luktar gott också. 

jag drömde sockerdrömmar inatt =) då blir man på bra humör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0