du är!

baaaaaah! satt upp hela natten i 21an och glodde på film, the grudge 3, stepbrothers och the passengers (a.k.a. värdelösast ever, eller som bojan sa: the skummest). kom hem typ halv fem men kunde ju inte sova eftersom jag alltid blir så pigg av att gå i nattluft. så strax efter sex slumrade jag in och vaknade med ett ryck vid tio för att jag var så orolig att jag skulle försova mej till bolaget. så jag är trött, men cepetaggad och pigg ändå... typ =P

mmm =) fest ikväll, ser fram emot det så satans mycket. jag vill bli dyngrauk och ha skitroligt. dessutom har jag eldprovet idag. bestämde mej för att sluta röka igår efter att återigen vaknat av kliande hals och lite näsblod (får det alltid efter att ha rökt kvällen innan). inga problem hittills så klart, men med alkohol inblandat ikväll kan det bli lite lite svårt. men jag har lösningen. allt som står på internet är ju sant (eller hur?!) så om jag skriver "Erica har slutat röka" så måste det ju vara sant. så... Erica har slutat röka! (gud, om du läser det här... fixa? tjänster och gentjänster, du vet..? thank you!)

innan läste jag min ak's blogg, hon utmanade alla som läste att lägga upp såna dära frågor igen.. och eftersom att jag inte har nått bättre för mej, here we go =)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Jess jess =D
2. Är du lycklig? Ja, på riktigt! It's wonderful!
3. Är du uttråkad? Nja, lite... mest trött tror jag.
4. Är du ledsen? Inte ens lite =)
5. Är du italienare? Tack gode gud, nej!
6. Är du cool? Häftigast i stan
7. Är du från Irland? Nej, men skulle kunna tänka mej några såna där mörkhåriga saker =)
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, det har dom aldrig varit. "I den här familjen gifter vi oss inte" =)

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, ser fram emot att det ska hända nån gång =)
2. Har du någon gång blivit sårad? Jäpp jäpp, tyvärr.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Jaaaa =D sweet dreams
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? hihi, jaaa =) ibland är till och med jag blyg serru.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? jäpps, faktiskt =)
6. Har du haft en hemlig beundrare? jag tror det, men vet ju inte vem det va haha
7. Är du kär? bara i mej själv =)
8. Vill du gifta dej när du blir stor? kanske, om jag hittar nått vettigt =)

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? bilddagboken
2. Hår eller ögon? Ögon, bästa som finns!
3. Katter eller hundar? Hundar absolut, velat haft hund jämt!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Självklart några få bästa vänner, typ dom jag har =)
5. Coca-Cola eller Pepsi? beror ju på om mna ska blanda eller inte... men cola rent och pepsi till grogg om man säger så då =)
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?Utekväll for the winn!
7. Pengar eller lycka? LYCKA! lycka är alltid bäst!
8. Dag eller natt? natt, är nattmänniska helt klart =)
9. Msn eller mobil? Mobilen, vad skulle jag göra utan min trogne vän?!

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? tss, rookie! jag klarade mej hela vägen till stockholm, hahah =)
2. Brutit nåt? kanske nått löfte.... men inget annat.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, men jag har nästan alltid lärt mej nått av det...
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men vill jättegärna testa =)
5. Ljugit för någon du tycker om? Japp, för dens eget bästa.
6. Ätit en hel tårta? inte ens en liten en, fy tusan!
7. Gjort bort dig offentligt? Skulle nog kunna ha min egen förnedringsTV ibland... =)
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Inte för alla pengar i världen
9. Gråtit när ett husdjur dog? jag har bara haft dammråttor och husspindlar, så faktiskt inte.
10. Velat försvinna? jäpp, men inte längre =)

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: va tydligen när jag ringde till jeppe i tisdags och frågade om han kunde öppna dörren... jag borde ringa lite oftare till folk kanske... =) 
2. Telefonsamtalet du fick: min kusin Gustav ringde för att fyllesnacka lite inatt, sweet dude =)
3. Personen du var med: jennie och tobbe
4. Roligaste grejen som hänt: den här veckan var det nog spelkvällen i 21an
5. Du skrev till på myspace: my what? du kan va!
6. Du kommenterade: nått på fejjan så klart, är inne i en beroende period ;)
7. Du tillbringade natten med: jennie och tobbe.... och sen kudden =)
8. Du kramade: tobbe

nej nej, time fore... inte frukost för jag är inte hungrig, men frukost tv?
bä bä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0