du sa fyra år!

mamma och pappa är sötast i världen ibland. när jag berättade om kårhusgeneralgrejen igår vart dom förvisso stolta och så... men sen fick mamma samma ansiktsuttryck som jag när jag insåg att mina skor va kvar i skåne. jag frågade varför och då sa hon med en jätteledsen röst "Du sa att du bara skulle va borta fyra år. Och nu är jag trött på att du inte bor här." Sötast i hela världen. Så jag fick lova mamma att absolut inte va kvar i Skåne längre än nödvändigt. Vi dealde lite och även fast mamma menade att maxlängden redan va nådd kunde hon gå med på 1½ år till, absolut max två år. Jag fattar inte hur jag ska hinna allt, men det ska nog gå bra.
Sen kom vi på att när jag väl flyttar tillbaka till Västerås ska vi köpa ett sommarhus utanför Helsingborg iaf, så jag ändå kan ha ett hemma kvar i Skåne.
Synd bara att jag trivs så bra i Skåne... men familjen måste alltid komma före, så är det. Och jag misstänker att dom inte är så sugna på att flytta ner allihop... Definitivt inte morfar iaf, den diskussionen skrämmer nog till och med Hin håle.... =)

Idag ska vi hem till min morbror och moster och fira deras födelsedagar. Sen är planen att jag ska gå ut med Ak, men min fot är fortfarande helt kaputt så fan vet. Har jag tur kanske ett mirakel händer hemma hos Svenpa, morfar kanske kliver på foten så den blir normal igen, och vips så kan jag åka och köpa nya skor och va ute hela natten. Gud, fixar du? Thänk juu.

I övrigt hatar jag att det är alla hjärtans dag idag, för det betyder att verkligen ingen kommer känna sej så där supersugen att bara sitta stilla med mej och dynga ner sej. Fy för tusan. DUMMA DUMMA FOT DUMMA DUMMA ISFLÄCK DUMMA DUMMA DAG! Pusstrolighet = 0. DUMMA DUMMA DUMDUM!

Tack mamma och pappa för fina presenter imorse, tack Anders för frukosten, det va gulligt även om jag hatar pannkakor över allt =) Now, it's alvedontime!

Kommentarer
Postat av: erica

jag har hatat pannkakor jättelänge. det är jättejätteäckligt. kletigt och läskigt och växer i munnen... neee, för tusan. sånt hör inte hemma vid matbordet =)

2009-02-15 @ 11:45:03
Postat av: Anna

Stackare! Hade du varit i närheten av mig hade jag suttit och dyngat ner mig med dig... Tror till och med att du fått en liten allahjärtansdags-puss :-)

2009-02-23 @ 14:32:20
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0