framtiden är tryggad

först: det är fredagen den 13 idag. kan säga att jag är liiiite nervös, jag brukar alltid dra på mej olyckor som det är redan. iofs kan man juh hoppas att allt som skulle hända hände igår, så kan jag ta det lugnt idag. =)

först 2: glömde det absolut viktigaste som hände igår! "Vi har halva inne" sa Ewa. Va, tänkte jag och såg antagligen ut som jag tänkte det också för sen sa Ewa: "QKen är halva inne" Människan är inte frisk, tänkte jag, men sen fattade jag. Vi lyckades, superbrudarna har halva inne. Jag, Ewa, Ida och Sofie kom på för ett tag sen att vi ville ta över världen, och att vi nog skulle vara duktiga på att styra den tillsammans. Dock kom vi på att man alltid måste börja nånstans, att ta över världen lät som ett lite längre projekt. Vi bestämde oss iaf för att börja med Kåren. Vi skulle ta över Kåren, vi skulle vara presidiet året 09/10. Vi nominerade varandra, och några utvalda lakjer... och vi lyckades! Vi är valberedningens val. Hell to the yeah! Så vad är det här med QK för nått då? Jooo, man ska uttala det precis som det står; Q-K. Det står juh helt enkelt för Queens of Kristianstad. Och det är så klart vi är det! Nu ska bara rösterna falla som vi vill, och sen tar QKen över Kåren. So fakkin megabra =D QK for the winn!

först idag: upp hur tidigt som helst, haltade omkring i lägenheten och packade. fick precis plats med allt i jennies väska, allt förutom skorna så klart. jaja, dom kan jag juh ha i en separat kasse tänkte jag. Självklart står den kassen kvar i min hall nu, tillsammans med min laddare till mobilen.
Så när mamma skulle hämta mej vid tåget satte jag på mej de mest ynkliga ögonen och beklagade mej haltande över skoproblemet. Min mamma har sagt sen jag va 17 att hon aldrig mer nånsin ska köpa skor till mej, eftersom hon påstår att jag då ägde fler skor än vad hon gjort under hela sitt liv (jag tror hon ljuger). Men när jag haltar fram till bilen i mina sunkigaste gympadojor tittar mamma ner och säger: Jaaa, Anders (min bror) ska juh få en rakapparat imorron... så då kan nog du få skor ska du se. Bästa mamma ever!

Nee, dags att äta min räkmacka som mutti köpte till frulle. Och sen ska jag fortsätta läsa Peter Pan och Wendy =)

Kommentarer
Postat av: K.A.

Du är så bortskämd så att man blir kräkfärdig!! Km ner hit och jobba med dig istället!!

Fattar inte hur man kan åka iväg i en hel vecka!!

FAEN!!

men jaja då! Ha så skoj så tar vi igen det när du kommer tillbaka!!

2009-02-13 @ 14:30:46
Postat av: erica

jennie: det gick prima, bästa väskan ever!



Ka: du är bara avundsjuk =P dessutom är det inte en vecka, bara sex dagar. och jag kan juh "jobba hemmifrån" som nån annan jag känner gärna gör på t.ex... torsdagar? =P

2009-02-15 @ 11:47:52
Postat av: evil

QK for the winn!!!

2009-02-16 @ 15:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0