guld och gröna skogar

vi satt och pratade om nånting nyss, och då slog det mej att det enda vettiga och kanske lite gulliga jag nånsin fått av en pojkvän var en klocka och en tandkräm av viktor. och då va vi inte ens tillsammans. jag hade haft en specialtandkräm jättelänge och såg verkligen fram emot att den skulle ta slut så jag fick börja ha vanlig tandkräm igen, så då köpte vicke en tub till mej när jag fyllde 19. gulligt, men va fan, känns knäppt att det ska vara topp 1 liksom. tandkräm. jess.
nästa gång, om tusen år när jag skaffar en andra hälft ska det va nån som toppar tandkrämen med hästlängder. annars jävlar.


ni vet den knäppa ungen från about a boy? han som sjunger killing me softly inte fullt så softly? han är på femman nu, vuxen, ganska söt och har typ sex. röker ner sej eller vad han pysslar med. wierdo. det är en riktigt skum serie vill jag lova, och det känns riktigt riktigt skumt att han är med. får den nästan att önska att man va fjortis igen, så skum är den hahaha

nu ska jag nanna kudden, och kramas med min mjuka kuddpojke som jag har byggt. han heter rune. nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0