hihihi fniss fniss tihihi

typ så känns det inuti, har gjort hela veckan. glad glad glad glad, varje varje dag =) nästa vecka ska bli minst lika bra har jag bestämt. dock kommer den att vara sjukt jobbig, men det får det vara värt. hem till mamma på fredag =) myyyyysigt.

egentligen har jag inget speciellt att skriva om nu. jag mest förhalar tiden så att jag inte behöver ta itu med mitt hår just nu. efter diverse bravader kan vi kalla det ser mitt hår ut som ett afro. det finns saker inuti det, jag lovar. och innan jag lägger mej måste jag juh trassla ut det, och det kommer göra så ont. nästan så att jag funderar på att klippa av det. men det blir nog inte så fint.

afro och amatörskadade ben... rester från gårdagen. lätt värt det =)

neee, tvtajm och sen sleepysleep. eller ja,,, tvajm, anti-afrotajm och sen sleepysleep. sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0