ibland så...

... önskar jag att mitt minne inte va så jävla cepe. lyckades glömma sofie idag, och har skämts som en hund hela dagen. vi har haft den här diskussionen förr, så jag vet precis precis varför hon är arg på mej. med all rätt. och jag kan inte annat än hoppas på att hon inte kommer hata mej jättelänge. men däremot kan jag lova att det inte kommer hända igen (nu står det på internet alltså är det sant). det är typ som när man gjorde saker man inte fick när man va liten, och sen så höll man på att dö när man blev påkommen. exakt så har jag känt hela dagen, så läxan är mer än väl inlärd, the hard way. så återigen sofie, förlåt förlåt förlåt. jag är sämst alla kategorier, for real.



min säng som tidigare luktade mysigt är nu nerfjärtad av linn och pålen. självklart kan juh inte jag känna nån skillnad så, eftersom jag inte har nått luktsinne, men inbillningen gör mycket. igår va sängen söt och mysig. idag är den besudlad av två fjärtande bakistöntar. jävla oflyt. igår hade jag ingen disk stående, och va jättepigg typ hela dagen. idag står nästan alla mina glas i diskhon och väntar, och jag är mest trött och emmlig. och det enda som finns kvar från vår sociala sammankomst igår är en halv flaska snuskjeltzin med smak av hallon och en pissljummen lapin kulta. båda två smakar rumpa enligt mej. inte för att jag har smakat rumpa, men jag har livlig fantasi.


pratade med kitel idag igen, ångrar som tusan att han och dom andra nötterna inte fick komma hit igår. det hade vart superbäst. saknar den lätt begåvningshämmade idioten som tusan, han är inte vettig nånstans det lilla livet. min lilla tuffs. han är inte min och inte liten, och inte så tuffsig längre men vafan. det är så jag säger det bara =)

nee, dags att diska och sen ha kvalitetstid med sängen. eventuellt försöka få bort fjärtlukten. bastards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0