joråsåatt...

ååååååååh så in i bängen tråkigt jag har haft idag. alkoholutbildningen va så enormt tråkigt att jag redan har planerat fjorton veckor i förväg ungefär på en höft vad jag ska göra. seriöst. instängda i ett jäkla rum i tusen timmar, tiden stod still, gubbarna bara pratade och pratade och pratade och pratade... och imorgon samma visa igen. sjukt spännande, tack igen ka för att du alltid övertalar mej till att gå på sånt härnt roligt shit. nästa gång kan vi väll spana på ewas stensamling i nåra timmar, måste va snäppet mer spännande än det här.

neee, nu bitchar jag bara, det va säkert matnyttigt. och jättebra att ha, och blablablabla... men det va fan inte kul.

snabbt tillbaka till kauren, missade chrispmötet precis, men what the deuce! 6mmötet va jäklans värt, bara jag madde ch ka där så nu har vi bestämt hela aftreski- sittningen själva. In your face you bastards!

skynda hem, tänkte äta men sket i det och ringde linn istället. vi glodde på tv och fnissade. hon undrade vem tusan som skulle ha koll på henne och jennie nu när jag också blivit fnittrig och tjejig. jag sa att den lite... "bryskare" delen kan vi kalla det, fortfarande finns kvar, redo att plockas fram vid behov. fråga ka, jag va inte det minsta söt, fnissig eller tjejig idag när jag buttrade till. jag kan fortfarande visa precis vart det där jäkla blå skåpet ska stå. där jag säger, god damn it!

sen övertygade, nästan brutalt tvingade, linn mej att eniroa efter ett telefonnr så att jag eventuellt kan fylleringa imorgon vid behov. jag tänker undvika det, annars skäms jag nog troligtvis ihjäl på fläcken. man kan juh inte hålla på å ringa till folk om man inte har fått deras nummer. sen att jag är för puckad för att ge ut mitt nummer må va hänt, det finns juh för fan uppsatt över hela kåren. jag är inte alls så svår att få tag på faktiskt. om man nu vill få tag på mej vill säga.

ja, jag är blyg innerst inne, so what? i'm still a.... erica, the best kind =)

nu är det dags att bearbeta dagens to-do-list. i'll be back, antagligen.

Kommentarer
Postat av: ak

Gumsan snart är du hemma igen :D :D

2009-02-10 @ 23:26:56
URL: http://annkristin86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0