just me and my bed

toodels.

jobbade på kauren igår, det va skojskoj =) börjar få ett ett helt fullt lag. ganska många är nya, men vi har börjat jobba på rutinerna så det ska nog gå som smort snart. lag 23 for the win. =D bästa slavarna i stan om inte annat haha =)

igår va förresten FÖRSTA kvällen sen jag började här som den jävla GREASEremixen INTE SPELADES =D det gjorde hela min dag, hela min natt. nästan. det och att per och hasse fixade fyrverkerier till mej för att jag sa att det va mysigare sist jag jobbade =) vi fick se fyrverkerier då eftersom det va framtidsdagen. sweet sweet sweet.

jag lärde mej en sak igår också, att jag aldrig aldrig ska ha dom skorna på mej igen. ett par svarta låga skor, tänkte att det skulle juh inte vara några problem alls. jo tjena. hade så jäkla ont i fötterna när jag kom hem att jag inte ens kunde sova på flera timmar (typ en kanske). jag ville bara gråta. det ville jag imorse också när jag gick upp, så nu har jag bestämt mej för att jag baske mej tänker leka med min säng hela dagen, läsa mina nya böcker och absolut inte använda mina fötter mer än nödvändigt. min stackars trasiga fot gör pissont och knakar hela tiden, börjar bli duktigt trött på den jäveln nu. för helvete liksom, skärp dej. det har gått två veckor, isfläcken har dött (smällt), what more do you want you bastard!?

tänker på min söta lillebror idag också, han har precis gjort slut med sin tös och båda är jätteledsna. kärleken suger även när man är 17. den suger kanske till och med mer då, om jag minns rätt. puss på dej sötfländersen, tänker på dej min lille bäbis =)

när jag va 17 hade jag och min säng känt varandra i 2 år. Vi va fortfarande nykära, hade haft underbart många studer tillsammans. Vi bråkade aldrig. Vi har det juh fortfarande bra än idag, men jag tror som sagt att vi ska spendera dagen tillsammans och hitta tillbaka till den där gnistan. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0