mmmm... silly goose

helt ärlig. jag kommer inte ihåg att jag nånsin vart så här fjantig så här länge.
och jag vet faktiskt inte vad det beror på, för det kan juh inte bara vara det där som linn och jennie tror när dom läser det här. för jag har juh vart gladare längre än så

känns jätteelakt att ens tänka tanken, men tänk om jag faktiskt är så här glad bara för att det inte är jag och pålen längre?
typ... att jag verkligen mår så här mycket bättre utan honom. vilket fruktansvärt slöseri det har varit med tid då... två år av lessamhet istället för att få vara så här glad jämt. skumt. jaja, hoppas han fattar vad jag menar om han läser det här. vi är juh fortfarande bästa bästa så =) vi är sjukt bra tillsammans på varsitt håll kanske. jag vet att han är glad för att jag är glad också, för när jag är glad är jag störd, och det tycker han är roligt. han mobbade mej hela dagen igår tex, och då va jag alldeles glad och nöjd hahaha

men det är kul att vara glad och fånig, känns helt annorlunda. att bara få vara. och bara få vara glad. hoppas det håller i sej i evigheters evighet. åtminstone tills jag kommer hem så min mamma kan få se att jag faktiskt är jätteglad och inte bara säger det =) hon kommer också bli så glad hahaha

jag måste tillägga att jag känner mej lite som en mentalpatientnär jag sitter här för mej själv och flinar.... tur att man bor högt upp så dom som går nedanför inte kan se hur knäpp i kolan man är.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Okej jag är ju inte överdrivet insatt och sådär men precis så kändes det efter att det tog slut mellan elias och mig för vadbliretyp ett år sen. man blev sig själv igen, man var ingens förutom ens själv. och så lär man sig att man måste vara sig själv tills man är jättesäker på vem man är och då kan man försöka med nån ny. men nu tycker jag inte att du ska det på ett tag, det är ju skitkul att vara singel. :) det är iaf trevligt att höra att du mår fint! kram :)

2009-02-10 @ 15:00:15
URL: http://hannahelais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0