näemenvafaan

vart är mitt glada humör? jag tappade det på vägen tror jag. eller så är jag mest bara skettrött, det är inte så jäkla spännande att gå upp halv fem på morronen och sen inte göra ett vettigt skit på hela dagen.

jag hatar såna här ovärda dagar. visst det är skönt att slappa, men bara om man vill slappa. jag vill inte slappa, jag vill att det ska hända tusen saker men nu står allt helt still och stampar.

neee, nu kryper jag ner i sängen och tycker synd om mej själv i min ensamhet, ibland är det bara så pissigt.
och dessutom glömde jag dammsugaren hos pålen, jävla piss! och du din jävel som spelar gitarr här i huset, lär dej spela ordentligt eller dö!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha ;D bor den som spelar gitarr typ nästan snett under dig och sjunger lite ibland oxå? Bella håller nämligen på att försöka lära sig spela gitarr :) haha

2009-02-20 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0