nya fotspår

jag fick nya skor igår av morsorna =) lycka lycka, jättefina converse skor <3 pyttelite stora dock, men det betyder att jag faktiskt kan ha stora varma gosesockar i dom så jag blir varm om fötterna. plus att klumpfoten får plats i dom nu. den har blivit helt knäpp förresten (foten alltså). den gör fortfarande ont, men annorlunda. nu har det typ flyttat sej upp i smalbenet istället. nästan så som det antagligen känns när man har blivit sparkad av en fetekänga tillhörande en rosenrasande idiot. så sjukt trött är jag på den (foten alltså) att jag ska fundera över tre alternativ idag:

1) Leka SAW och kapa av den nere i källaren. (det kommer troligtvis inte att bli det här alternativet)
2) Börja krypa fram istället för att halta. (går snabbare och är mer bekvämt)
3) Trotsa foten och gå som vanligt, så får den jäveln vad den förtjänar. (jag har inte tid att fjanta omkring, hallå eller!)

Alternativ tre känns som det mest troliga... och alvedon är juh gott...inte.

i övrigt bör sägas att det är satans kallt i västerås, - 10 ute med massa blåst vilket gör att vår lilla trä- och tegelkåk inte håller värmen så bra. och det gör att jag fryser som en isbit när jag sover oavsett hur många filtar jag har. och det suger. speciellt när man är den enda i huset som inte har nån att kramas med på natten. mamma har pappa och anders har mia. god damn it vad allt är orättvist ibland. jag ska bygga en kuddpojke idag som kan hålla mej sällskap sen. såna klagar inte för att man stjäl täcket iaf...men dom är inte så bra på att mysa å andra sidan. skulle kunna mysa med mina nya skor också iofs, även om dom är i det hårdaste laget för sånt.... lätt värt ett försök!

nu ska jag leka med familjen, dom har fått vilat alldeles för länge! hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0