ojojoj

vilken kväll det va igår, strålande =D hade skitkul från första stund!
först satt jag och fia hemma hos henne, åt lite tacos och pratade. jättenajs =) sen hade klockan sprungit iväg så vi snabbade oss hem till linda som hade födelsedagskalas. superduper skoj. sen ville jag åka till karlshamn och det fick jag inte för fia, istället blev det grand. som fortfarande inte är roligt alls, men jag fick ta en för laget helt enkelt =)

OCH JAG HÖLL MIN SLUTA RÖKA KAMPANJ

jag är bäst (se, nu står det på internet och är alltså sant. hell to the yeah)


ångrar lite att jag och pålen shottade dock, känns som att det var där och då all vett och etikett gick hem för dagen. vet att jag kom till grand med fia, men jag tappade bort henne (eller snarare mej själv) nånstans och bytte ut henne mot tobbe. stackars fia. hoppas hon hade roligt coh fick hångla =) det va vårt gemensamma mål för kvällen. få mej att sluta röka och hångla. check!

kitel ringde och mobbade mej innan, vilket mupphuve han är.  och den andra riksidioten mobbar mej på msn. man kan ju bli galen, usch vad jag saknar dom =) mina pojkar, som ingen annan vill ha hahahaha =) dom har totalt smittat ner mej med sin idioti känner jag nu. det kommer va livsfarligt att va singel och bete mej som dom.
det kommer bli alldeles som förut ju! ljuva lycka =)

det brukade jag kalla dom förresten, idioterna. mitt hjärtas fröjd och ljuva lycka.. det är inte sant dom är mitt hjärtas ångest och ljuva... nej, dom är inte så ljuva.

nu är det icatajm med pålen, han är samst han också. jag ska snart kamma ner mitt nyfödda afro också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0