ropa inte hej förrän...

du har ramlat ner för hela trappen va det ja...

tänkte innan idag att det skulle bli så skönt att hinna vila tre timmar innan jag började jobba pub, då kanske jag inte skulle va så jäklans trött utifall nånting roligt skulle va på gång efter stängning. men icke. nu sitter jag iaf här nere, va tvungen att släppa in kings styrelse eftersom dom inte har fått sina kort än. damn it. och hemma är sängen obäddad och disken odiskad. jäkla oflyt hela tiden. hoppas det kommer komma folk ikväll annars tänker jag däcka bakom baren. nykter alltså.

men imorron ska det bli sketansskoj iaf =) först föröl med evil ewe, sen avtackning och kick- off med chrisp and then its party party hemma hos jennie =D hoppas det dyker upp folk, det borde det göra? vem vill inte festa med mej och jennie liksom, allas dröm =P jennie påminn mej om att jag ska ner till bolaget imorron eftersom jag inte bara vill dricka vin imorron. tack =)

nee, nu ska väl jag... rulla tummarna och dagdrömma då.. sjukt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0