så lagom kul

varför är det så jäklans tråkigt att städa? jag behöver inte ens stda mycket, jag måste bara få undan massa crap. men det är SÅ tråkigt...

jag... jag... jag har inget att skriva om egentligen. jag bara flyr plockandet.
funderar på vad jag ska äta ikväll. pasta och tonfisk kanske, mums mums. sen ska jag och pålen kolla rise of evil, grymt bra film. duktigt bra faktiskt, även om den handlar om helt hemska saker.

jag är helt på spänd inför nästa vecka, jag hoppas verkligen att nästa vecka blir en bra vecka, en rolig vecka.
om två veckor ska jag äntligen åka hem till min mamma =) lycka lycka lycka. då ska jag passa på at fira lilla ak också =) hon fyllde år igår, hade världens röj på konrad, sjukt avundsjuk är jag.
jag saknar partylivet grymt mycket ibland, så som det var innan alltså. men först måste jag komma iform, sen kan jag börja parta igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0