snel hest igen

hrm... jag behöver alltså inte ens va bakfull för att vara tjurig på torsdagar. good to know =)

idag är jag glad igen, vaknade innan väckarklockan så jag va beredd på att studsa upp när min fina boondocksaints- låt började plinga. fakkin låvly. snart ska jag tvätta, och väcka fröken nywertz. hon kommer somna om, så jag väcker henne igen när jag är färdig med tvätten och är på väg ner till kontoret. efter det ska jag ringa till vicke och säga "snääääääälla, om du ändå åker bil kan väll du komma och hämta mej så åker vi in till stan och köper skor och alkohol?" (skorna är till viktor denna gången, tror jag...) förhoppningsvis säger viktor, som den särdeles goda kamrat han är "självklart, gud vilken bra idé, att inte jag tänkte på det!". sen pluggar jag, och pluggar lite till. och lite till. och sen tänker jag "fan vad jag kommer köra på den här tentan, tur att jag redan skrivit upp omtentan i kalendern!" och sen ringer jag vicke igen och drar ner honom till tentaslaskpuben. och sen sitter vi väl där tills det blir dags att gå hem och ångestfylleplugga, vilket kommer göra att jag somnar på soffan och får bokjäveln i huvet, blir irriterad, glömmer ställa väckarklockan och försover mej till tentan. så ser min dag ut, själv då?

sen åste jag berätta om mitt livs värsta mardröm som jag haft inatt. det är den hemskaste ever! jag drömde att det va sommar, och att vi (allmänt pack bestående av de flesta jag känner) skulle åka till stranden och ha mysmys. väl på stranden är det ju självklart bikinidags, och då upptäcker jag att jag har HÅR över hela magen, typ MANSHÅR, fast det va mitt eget. och jag reagerar inget speciellt, och ingen annan heller. alldeles alldeles luden var den, som en päls. visst, sånt är ganska mysigt på manskroppar, men helst inte på min egen. så när jag väl vaknade med ett ryck lite senare kastade jag av mej täcket och glodde på min mage i flera minuter för att verkligen se så det inte va sant. det var det inte, tack och lov. för säkerhets skull ägnade jag några minuter i duschen åt att känna på min rygg också, bara för att vara på den säkra sidan. inga abnormaliteter där heller. tack gud.

nu ska jag smida planer för hur jag på bästa sätt ska få ut min fiende dammsugaren från pålens lägenhet utan att 1) väcka pålen och 2) resten av hans hus. det ska bli lite spännande.

Kommentarer
Postat av: ak

Hahaahaha hår på ryggen fick mig nu att tänka på när vi var i gropen och du och jenny upptäckte den där bruden med hår på ryggen haahaha :D

2009-02-20 @ 13:22:57
URL: http://annkristin86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0