stupid! =)

kollade på barnhemmet igår i 21an, läskig men så fin i slutet att man nästan vill gråta en skvätt.
kom också på att jag nog ska ha ett peterpan maraton nån dag med alla filmer inblandade. dom är så bra =)

jag lyckades ju då gå upp för tidigt idag, trodde att jag gick i skolan som vanligt 10:15-12, men nej nej. tydligen börjar jag inte förns 13:15, jäklans värt att gå upp då, speciellt eftersom sängen va så attans mjuk och skön och varm.
varför är alltid sängen så när man inte kan spendera mer tid i den? när man kan ligga och gsa hela dagen är den aldrig så skön. jag ska prata lite med min säng och se om vi kan lösa det här problemet.

me so glad =) duktigt sugen på att bli dyng, på ett glatt sätt så klart. jag vill festa =) men tyvärr ska vi ju jobba både tors-fre, så det får vänta. iofs är det finish-off med chrisp på lördag, och det ska bli skitkul. dock finns det inte så där jättemycke söta singelkillar där. det finns bara mattias och tommy, och dom är inte singlar. söta på ett annorlunda sätt kanske, men inte singlar haha =)

min nya taktik för att överleva mars (månaden som enligt mej ska försvinna för den är så jäkla värdelös) är att bli lite småkär. antingen i mej själv eller nån annan =P

nu ska jag nog beställa lite böcker. tjillevippen så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0