tills vidare

lång dag, men fortfarande glad. och fnissig. utan afro, men med värk i benen fortfarande. att man ska behöva värma upp innan, för jävligt =) eftersom det nog kommer bli en tråkmåndag idag roar jag mej med att göra en töntlista... igen... så kan jag skriva mer sen om sånt som är viktigt (hahah, med det menas sånt som snurrar runt i mitt huvud hela tiden)


1. Fullständigt namn? Erica Linda Maria Andersson
2. Ålder? 22
3.Vart bor du? Kristianstad
4. Bor tillsammans med? Spöket i garderoben
5. Färg på ditt hus? - Gult, fingult =)
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet, en liten en =)
7. När är du född?  17 december 1986
8. Klass? Jaaa, det har jag nog ibland när jag vill
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 2005
10. Något jobb? Pluggar... och kåren så klart <3
11. När gick du upp i morse? Klockan nio... sjukt trött var jag dock
12. När ska du sova? inatt kanske =)
13. Duschat idag? jäpp, hade lite afro kvar som skulle bort. men nu är det tyglat
14. Kramat någon idag? Jag tror det, men jag är inte helt säker
15. Pussat någon idag? det är jag säker på att jag inte har, hoppas jag, inte med flit
16. Vad har du ätit idag? inget än, men sen blire nog knäckrebröd, namnam
17. Dagens klädsel? tröja och jeans, sjukt avancerat
18. Dagens smink? mascara och kajal. thats it.
19. Dagens sötnos? ewa och jennie är alltid söta <3
20. Dagens roligaste? kåren =) man hör så mycket dumt där =)

SOCIALT:
 22. Hur många har du kysst?
tusen... är det meningen att man ska komma ihåg sånt på riktigt?
23. Vem kramade du senast? Ewa tror jag, vi gosade i soffan iaf =) 
24. Hur många har varit otrogen mot dig?
Pålen och Gordon. Bastardos!
25. Har du pojk-/flickvän? Näpp =D
26. Vem pratade du med i telefon senast? Sofie som hade tappat bort ett telefonnr.
27. Vem fick du senast sms ifrån? Jenniepennie som ska på intervju till sts

SENASTE:
28. Personen du tänkte på?
jennie =)
29. Personen du kysste? hihi =)
30. Gången du spydde? lördags tror jag, men inte på riktigt, bara som jag brukar. sist jag kräktes va nog när jag va sjuk
31. Gången du grät? förrförra onsdagen, på kåren. sista gången ever för den sakens skull =)
32. Pizzan du åt? hmm... minns att den va äcklig iaf, men det är nog tre veckor sen sist.
33. Gången du va i Göteborg? SFSFUM förra våren.
34. Gången du var i Stockholm? fy fan. jag hatar den staden. va i januari när jag skulle åka hem till skåne igen.
35. Gången du drack alkohol? i lördags, då blev det mängder =)

ANTINGEN ELLER:
36. Svart eller vitt?
Svart
37. Hund eller katt? vovve
38. Ut och festa eller hemma och mysa? det beror ju helt på med vem, när och allt sånt.
39. Tvspel eller datorspel? crap... beror på vilket spel juh... men oftast data? eller nä... fast jo... eller? fan
40. Spindel eller orm? spindel, det är inte läskit alls.
41. Natt eller dag? natti natt
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Nej tack
43. Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad är roligare =) och enklare, man behöver inte gö så mycke då 
44. Big Brother eller Paradise hotel? det är nog roligare att titta på paradise hotel
45. Blont eller svart hår? mörkt hår är finfint =)
46. Har du blåa ögon eller bruna? ibland, ibland grå och ibland gröna. vill du låna? oftast blåaktiga dock.
47. Choklad eller lakris? lakrits, så salt och så ljuvligt!
48. Göteborg eller Stockholm? Göteborg! jag hatar, HATAR stockholm. västerås är bäst iaf.
49. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
50. Coca cola eller fanta? Coca cola
51. Pizza eller kebab? kebabsallad
52. Randigt eller prickigt? bredrandigt
53. Älska eller älskas? Älska... men helst båda =)
54. Leva eller dö? Leva!

ANTAL:
55. Personer du älskar?
idag: typ alla. imorgon: vänta och se!
56. Personer du hatar? fem stycken kanske...
57. Gånger du varit full? tusen
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? för några timmar sen: en, nu: ingen =/
59. Glassar du ätit på en dag? som mest, två eller tre isglassar på sommaren
60. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga
61. Gånger du haft minnesluckor? men det minns jag juh inte, hallååååå
62. Gånger du varit hög? två-tre gånger kanske, när jag va ung och sjukt dum
63. Personer, djur du saknar just nu? Mamma <3 pappa, brorsan, morsorna, morfar, fastrarna, västerås
64. Gånger ditt hjärta brustit? 2 gånger... 1½ kanske.

VEM:
65. Vill du kyssa nu?
hihi
66. Ska du träffa imorgon? ka först, sen resten
67. Sjöng du senast för? gud, jag hoppas för ingen... men jag va juh full i lördags...
68. Hade du senast en msn-konversation med? gordon tror jag, eller vicke
69. Spelade du tvspel med senast? länge sen
70. Vill du ta med på resa nu? alla =) 
71. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen faktiskt, tror jag.
72. Förtjänar att dö? ingen, det är juh för lätt.
73. Är söt? hihi
74. Vill du sova jämsides med i natt? hihi, han =)

VAD:
75. Gör dig glad?
allt just nu, jag är bara glad =)
76. Gör dig ledsen? sånt som svider i hjärtat och gör ont i magen
77. Vill du helst göra nu? pussas
78. Önskar du att du slapp göra? plugga och gå på kommunens alkoholutbildning imorgon 
79. Vill du ha nu?
pussar
80. Önskar du dig i födelsedagspresent? snö. och kärlek
81. Längtar du till? fredag när jag ska åka hem till västerås
82. Tycker du om dina betyg? "du kan ju mer, vore juh bra om du visade det" ja, jag nöjer mej med det
83. Ångrar du i ditt liv? alla lögner jag gått på.
84. Är det bästa som hänt dig? mina vänner måste det vara
85. Hur mycket är klockan? 18.22


så, det va det det. nu:dags för knäckebröd och dagdrömmeri =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0