varför tre morsor är bättre än en

jag har en mamma och en pappa, och två morsor. och flera andra personer som tror att dom är mina föräldrar, men det är egentligen bara inbillning. okejdå, linn kan få vara mamma också, hon tjatar ändå alltid om att jag ska städa och äta och allt sånt =P

men just såna här dagar är det jättejättebra att ha tre morsor till hands istället för bara en, för chansen att nån av dom vill leka vin- och spelleken är ganska stor. och om man säger att dom andra två vill, så kommer den tredje automatiskt. sjukt smart. så alldeles snart ska jag slänga iväg ett sms och hoppas på det bästa. =) =) =)


jag och morsorna efter intropuben i höstas


morsan jag och mamma där jag döptes för tusen år sen


jag och mamma nyår 06/07... hon har etts ånt övertygande leende haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0