duktig erica

jag är så attans produktiv, nästan skrämmande. klockan är inte ens tolv och allt för dagen är gjort. vad ska jag hitta på nu då? kurr kurr kurr... lunchdags alltså? men alla mina lekkamrater är juh på ica och handlar mat. måste man vänta på dom då? sabla pojkar, dom tar ju så lång tid på sej.... give me knäcke and give it to me now.

efter lunchen då? pilla navlen? nää, jag hittar nog på nått. finns alltid roliga saker att revidera för att ingenting stämmer längre =) den här introdagen kanske man skulle ta tagi. nån som är sugen på att tjäna pengar? timpenning från Hkr för att leda runt blyga nya studenter, jätteskoj! komsikom alla mina pengasugna studenter!

ånää, jag måste juh städa och tvätta när jag kommer hem! jag måste hitta på nått att göra här, det måste vara möjligt att skjuta upp dom där tråkigheterna lite till. speciellt eftersom den duktiga hemmamannen städade redan igår när jag va borta. han är rätt bra och ha den där. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0