en till sån dära måndag

vad ska man säga? den började ganska okej juh, förutom att jag va alldeles tokförvirrad för jag har drömt knäppt hela natten. kommer inte ihåg vad längre, men jag vet att det va ganska trögt i morse när jag skulle förstå vart i världen jag befann mej haha =)

kommer till kontoret, läser morgontidning och lyssnar på en ganska bitter och trött KA som inte alls gillar att vända tillbaka på dynget. pricken över I:et var att datorn inte funkade. då log ka, nynnande på en sommarsång och såg ut som ett litet solsken hela han.

jag ljög. han svor och försökte spränga kontoret och större delen av kristianstad med tankekraft. jag hjälpte till i smyg för att se om det kunde funka. det gjorde det inte.

jahaaa.. nä, dags att gå till favoritrummet på hela kåren; spritförrådet. det ska organiseras, så att man faktiskt kommer åt allting på ett smidigt sätt. då kanske grejerna kan få stå kvar på sin plats också sen när verksamheten drar igång igen... vore juh lite häftigt faktiskt.

to the liquor room!

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Lycka till!

2009-07-21 @ 11:17:33
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0