FF on the kaur

jahaa... det va juh inte så spännande som jag trodde att det skulle bli. ka är ledig, och ola också så jag och ida har föräldrafritt. men å andra sidan, det är måndag. bäst att spara på krafterna så man klarar att busa med lassa hela veckan, nu när det inte finns nån som protectar honom.

när jag och ka städade skrubben för några dagar sen hittade vi en megalång pokey stick, längre än lasses. planen va att smyga upp och skrämma honom med den, men ida behövde omedelbar hjälp så jag fick komma till akut undsättning. två märken i taket senare men med alla ögonpar i behåll sa lasse att vi skulle sluta fred ett tag. vi ska bråka mer nån annan dag. kanske på dansgolvet, det är bättre rum där å man slipper ha ner massa viktiga saker. jag måste öva på mina ljudeffekter.

imorron kommer jakob och hälsar på mej har han lovat =) HURRA! då ska vi planera straffavgifter och annat roligt. jakob är jävlit bad ass i smyg, och tillsammans kan vi bli elakre än... dracula och en varvulv, minst.

min vackra hemmaman är med min nyinförskaffade söta hemmafru och knallar på stan. dom ska lämna in gamla undervattenskameror, såna engångskameror från back in the days när ögat fortfarande tyckte om att speja genom hål istället för på skärmar. jag tror att större delen av bilderna på iaf agatons kamera kommer vara crap-á la- crap, eftersom dom blev tagna förra veckan i åhus, jag sofie och agaton larvade oss mass ai åhus,och det förväntade resultatet är väl ungefär massa halva huvuden, mycket blubb-bilder med bara massa utandningsbubblor på... hår som ser ut som sjögräs.. och en alldeles vit rumpa (agatons. jag tog den bilden =P )

en annan förträfflig bild är denna:


min kära mamma ville ha en bra bild att visa för mina morbröder imorron när dom ska på kryssning och skvallra massa om sina barn. jaha sa jag, det ska väl kanske gå att ordna. jennie larsson va snäll och ville ta en bild, men det va alldeles för lite alkohol i kroppen för att det dära tillgjorda inte skulle lysa mer än en neonskylt. så detta är alltså vad mina morbröder får se. en alldeles naturlig, spontan bild. inte ett dugg stel. nää. hjälp..

dags att go back to the sort of work. grilla ikväll, om det kan sluta regna och va pissigt väder nån gång. jää damn it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0