godnattsagor

god morgon världen!

idag har jag för en gångs skull vaknat oförskämt utvilad och pigg, och på bra humör desutom! det kan bara betyda en sak; nått kommer gå dödens mycket åt helvete idag. jag väntar med spänning för att se vad...

varför är jag då utvilad. jooo, igår så testade jag det där med att gå och lägga mej i tid. det funkar ganska bra, kanske ska testa det fler gånger. högst troligt inte dock, jag känner mej själv.

mest tror jag dock att det beror på godnattsagorna. i söndags började nämligen agaton att läsa Sunes Sommar för mej och jännie, högt precis som när man va liten. han läser tre kapitel varje kväll. jag och jennie ligger och fnissar första kapitlet, sen börjar jag somna under andra, jennie vill höra ett till och när det tredje kapitlet är färdigläst har jag somnat sen länge. tur att jag har läst den förrut några gånger =)



och ursäkta mej, men min sambo är så in i helvete söt att jag nästan ville gråta imorse (det kan även bero på menshormontopp..så jävla rosa är jag nog inte tror jag...). där står man, mitt i en lägenhet som ser ut som kriget, och känner att den där välbekanta morgonilskan nog är på väg. livet är bra orättvist när dom dära andra två snarkpellarna får ligga kvar och sova precis hur länge dom vill. jag tittar avundsjukt på werner, och då öppnar han ögonen lite grann. han ser att jag tittar lite på honom, och då ler han. jättefint. så där så man bara vill gråta. det gjorde jag inte, jag satte mej på sängen och pussade honom tills han somnade om. (OMG jag är precis så jävla rosa... shitt pommes.)

nää, workingtime. idag ska jag göra en ny fotovägg, skoj skoj skoj. och efter lunch kommer min trogne springare jakob. jääää.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men jag tror det är nåt precis där på morgonen när de sover och man har nån minut över till att bara titta på dem när de sover (plus att de är lätthanterligast så, tysta och håller med en) och man blir så full av kääääääääääärlek. sån är jag varenda frickin morgon som jag måste gå upp innan nio. efter nio är jag mest arg på att han tar massa plats eller går upp utan att pussas alls ;)

2009-07-14 @ 09:44:52
Postat av: erica

wooord

2009-07-15 @ 13:29:29
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0