H - som i Helena

helena waltersson, vilken pudding <3 det är min fru nummer två. jag och adelina bestämde oss för några år sen att månggifte nog va en sak som vi skulle gilla, så på nationellt vatten nånstans mellan sverige och polen vigde söta peter pumpa oss med helena och ambulanzen. det va roligt.

helena träffade jag nog - 06 första gången, hemma hos trappens kompis. tror jag. jag vet inte så noga faktiskt. helena skulle flytta till malmö då, och där nere hittade hon adelina och det va matchmake in heaven från första stund. dom är likvärdigt underbara båda två <3

helena är min mysfru, vi brukar gosa ibland när vi är på de humöret, och det är jättemysigt =)
vi har byggt filthytält i kalmar, ätit blåbärskräm på bakfyllan, excalterat pojkar miljarder gånger och skrattat ihjäl oss på alla studentphester vi nånsin har lekt på. hon är bra go den tösen =)

helena är lika brutalt ärlig som adde, gosig och överjävlig på samma gång, duktigt smart och drivande och en gång har hon gått in på en bensinmack med brinnande byxben.

jag vet inte hur mycket jag skulle kunna berätta mer om sötaste helena, men jag tror att jag nöjer mej med detta. helena är nog ingen man kan beskriva egentligen, helena är en upplevelse man får träffa själv liksom. då kan hon själv bestämma vilken sida av henne du ska få träffa. jag gillar alla sidor, men det måste man göra om man är gift <3


jag och helena på lappfejden 06, första kärleksbilden =)

   
fruarna i soffan i kalmar, helena och jens (mannen) och helenas hobby; strypa pålen


mina vackra fruar när dom ser så där underbart oskyldiga ut

det va H - som i lovly mysfru Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0