jag skrattar ta mej fan ihjäl mej

idag hade vi lite tid över på kontoret, så vi bestämde oss för att glo lite på det här internetet alla pratar om. agaton ville visa sin tatuering han vill göra, och sen började vi prata om fula tatueringar och sökte rätt på bilder på sådana. vi hittade helt fantastiskt fula skapelser. britney spears med rakat huvud, katter och apor med navelen som rövhål, felstavningar och annat stilfullt.

sen kommer den. tatueringen sänd från.. jag vet inte, nån som vill döda mej eller åtmisntone göra mej fullständigt overksam. situationen är egentligen rätt hemsk. det är en man som förlorat sin fru, och ville hylla henne genom en porträttatuering. och sen blev det så här.

det är utan tvekan det absolut fulaste jag har sett i hela mitt liv, jag kan inte se den utan att skratta ihjäl mej. (nu när jag skriver detta har jag inte lagt upp bilden än, för jag vet att projektet spara ner bilden och sen lägga upp den här kommer ta cirka femton minuter eftersom jag måste skratta hela hela tiden. den är så fantastiskt ful. jag klarar det inte. nu skrattar jag åt den även fast jag inte ser. den förföljer mej i mitt huvud och har gjort det sen två idag... snälla nån hjälp mej, jag har på riktigt ont i magen av att jag skrattar så mycket.)

alltså, jaa. jag inser hur hemskt det är för den stackars mannen. han måste blivit så till den milda grad förbannad att han antagligen mördade tatueraren med nålen på plats, men jag skrattar ändå. tatueraren är... jaa, hur FAN kan man misslyckas så brutalt? den söta frun på bilden har inget gemensamt med träsktrollet på tatueringen att göra. hon har vare sej spagetthi i håret, hals som en padda, näsa som en fucking svampskog eller mun som... ja, ett minne av nått kärnvapenkrig.

nää, nu rinner tårarna ner i tangentbordet.. här är bildfan. jag dör på riktigt. den är så JÄVLA FUL.



nu har agaton tröttnat lite på att jag skrattar så mycket åt den, men jag kan inte hjälpa det. TITTA DÅ!!!!
HON SER JUH FÖR FAN INTE KLOK UT! hur i hela helvete kan man misslyckas så in i bängen mycket? spana in näsan! HALSEN omg HALSEN!!! stenåldersfiskbenen i spagetthiportion som ligger på huvet som ska vara en tiara i håret.
ögonen... det ser juh för helvete ut som hon har ramlat ner från fulträdet och slagit i varenda fulpinne på vägen ner för att slutligen störta ner rätt i fulhålet när hon väl nådde marken. det finns inte en uns likhet med hans stackars fru.

nää, jag hoppas tatueraren åtminstone åkte på duktigt med stryk, dels för tatueringen och dels för att han har gjort mej till ett skrattande mähä som inte ens kan pussas med agaton utan att fnissa inombords åt detta brutalt fula konstverk.

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Va ska jag säga?

Chockad, mkt chockad

2009-07-18 @ 10:09:40
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll
Postat av: Hannah

HAHAHHAHAHAH herreguuuuud! fyfan vad läskigt! och tja jag trodde först det var nån zombie han tatuerat in... eller att frun var kanske 45...

2009-07-19 @ 00:36:48
Postat av: Anonym

Hahahahh...sitter här å skrattar högt för mig själv! Det var fanimej det fulaste ever!!!

2009-07-21 @ 19:27:05
Postat av: Arthur

Vilken outhärdlig skrattattack.. hahahah.. Hur misslyckas man så brutalt? Skrattar nog lika mycket åt ditt inlägg.. "Näsa som en svampskog".. hahah...

2009-07-24 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0