julafton

det är lite så han är, den där sambon (som btw frågade mej för nån dag sen om jag inte kunde börja kalla honom för agaton.. of course). man vet på ett ungefär vad man ska få och vad som ska hända, men man är ändå inte helt helt säker och blir nog ganska överraskad minst en gång under dagen. joacim werner agaton, min alldeles egna julafton varje dag.

imorron äre fest. vi har handlat vår egen dryck plus bjud bort drycken idag. det enda mer som behövs är blannvann och platsglas. och ett fungerande handfat (det har klappat ihop helt nu, hurra! not.) och eventuellt nyckeln till allrummet, det blir lätt lite trångt annars. hoppas dom dära abk:arna behagar vara på kontoret imorron så man kan få den. annars får fan SMHI grejja fint väder.

idag har jag ägnat dagen åt att skriva ihop en städmanual till mina slavar. det är i princip en idiotförklaring, alternativt en hårfin pik om att det egentligen är så enkelt att en manual faktiskt inte behövs. sen har jag mått lite örkelljunga eftersom jag sofie och ida drack massa vin igår. mest va jag bara trött, man får juh aldrig sova så här års.

igår förresten, då fick jag blommor av agaton. han hade köpt dom när jag va borta, så när jag kommer inrasande uppenbart berusad och allmänt stökig så står det tre liljor på bordet. alldeles paff blev jag (när jag väl märkte dom). himlans gulligt om jag får säga det själv.

kalas kalas kalas, komsi kom alla vänner. speciellt joacims/werners/agatons, han vill ha fler blue pins. ställ upp för laget liksom, vi har bål =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Alltså jag tycker inte det här är färnt! (fairnt eller tja typ rättvist i min familj ;)) Min man har varit hemma man SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ länge men jag har aldrig fått blommor! KJan inte din hemmaman träna min hemmaman lite? Fast han lagar klart mat och fixar upp pyssliga saker ibland... Men ändåååå ;) Vi ses ikväll, du och din agaton ;D

2009-07-10 @ 12:33:01
Postat av: erica

my homeman rules <3

2009-07-12 @ 14:54:48
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0