OMG ett moenstaaar!

det va huuuuur läskit som helst igår. vi sitter i och kollar på the big bang theory (sheldon cooper är min idol, superhjälte och allmänna källa till skratt), har det lite mysigt och skrattar en del. jag blir sugen på nått smarrigt förutom pussar och går och hämtar en melon till mej. the boy får ett paket frysta blåbär. mums mums mums

helt inne i serien och melonen som jag är märker jag inte förvandlingen som sker. blåbären var smittade av nån form av utomjordlig kraft som sakta men säkert slukar upp min söta pojke och transformerar honom till ett blåbärsmonster!!!
precis som på film fick jag kämpa för mitt liv, skrika så högt så att fönstrena skallrade och slutligen kunde jag ha ihjäl honom genom att först putta ut honom genom fönstret, sen hugga av honom armar och ben för att till sist frystorka hans huvud och skicka det till Uruguay.

här är en bild från precis innan attacken som gjorde att jag förlorade halva min arm och förtroendet för störningsjouren.
 

näää. jag ljög faktiskt. det va inte alls så. eller jo, lite. han blev ett blåbärsmonster. men inte ett farligt sånt. han såg bara ut som en vanlig hej-kom-och-hjälp-mej-putte-i-blåbärsskogen. lite häftigare kanske (men så skriver jag bara för att vara snäll)

förresten, dom fina blommorna jag fick är ännu finare nu. det är nämligen så att vi inte har nån bra vas hemma (daaah, ingen av oss är väll blomtypen egentligen så då är det ganska onödigt med vaser...) så då fick blommorna först stå i en sån dära spagetthiburk. den läckte upptcäkte vi på morgonen sen, så då fick blomsterpojken i uppdrag att rädda världen genom att hitta en alternativ lösning. det gjorde han också, en ståltermos. oerhört tjusigt måste jag säga. mamma skulle få dåndimpen, men jag tyckte det va lite snyggt faktiskt.

back to work and more KAFFE för sjutton gubbar! grrrrrrrhhh!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Shit alltså - nu måste jag vara riktigt snäll mot dig för annars kommer jag få hembesök när jag minst anar det (och det räcker med att visa upp bilden för att till och med jag ska bli snäll som en kattunge =S )

2009-07-29 @ 13:03:26
URL: http://kratzek.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sv: heheh jag vet faktiskt inte och jag tänker inte prova såvida jag inte klämmer i mig pizza, cola och chips samtidigt! Fast å andra sidan, så är intre fredriks användare låst.... ;)

2009-07-29 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0