snooz in the sun

jaha, första dan på jobbet idag då. händer juh inte så fruktansvärt mycket kanske. vi är lite fundersamma på vad vi ska fylla månaden med, men det löser sej antagligen. vi kan alltid hitta på massa fuffens och bus.

sambolivet då? funkar hur bra som helst, vilken röta vi hade! allt fick på pricken plats, och det är inte så hjärtlans trångt. eller ja, det är inte trångt möblerat men alla prylar gör det lite värre. men det ska snart bli ordning på torpet.

(av alla lådor och väskor och påsar som werner hade med sej va en märkt prylar. EN. jag dog lite inombords då. det va inte så mycket prylar faktiskt, men jag gillade märkningen bara =P )

saker werner irriterar sej på hittills och som jag bara garvar åt:
- att jag har tusen kuddar i sängen. han vill ha en. jag vill ha ALLA. jag sover oftast på hans arm och inte på kuddarna, som istället ramlar över till hans sida och stör hans slummer. hahhaa. men nej, åtta kuddar kanske är att ta i, men det är juh så gött och mysigt =)
- att jag snoozar på morgonen. han tycker att det är mycket bättre att sätta klockan på den tiden man faktiskt ska gå upp, och sen bara trillar ur sängen på en gång. jag anser att det är nån form av tortyr, och att man måste få snooza tills man vaknar. gärna en halvtimme. eller allra helst en timme (oftast på vintern när det är så jäkla mörkt och kallt ute). sjukt grumsig va han i morse när jag väl gick upp (efter endast en kvart snoozande!! rekord av nått slag, men det dög minsann inte) men jag bara garva åt honom. detta är hämnden för de mornar när jag vaknat av hans helvetesmaskin till klockradio vars larm låter bra mycket värre än flyglarmet som testas första måndagen varje månad. och jag menar det.

nya husregler (förutom den första/bästa är man naken får man göra vad man vill)
- JAG diskar, det är inte värt att hela köket blir blötlagt bara för att slippa diska =)
- tydligen får man inte längre äta smuliga saker i sängen, även om man påstår att man har skills i just detta
- man får inte lägga saker på lådor (HUR ska jag klara detta?? det är ju så jag gör mej av med saker)

nu ska vi gå och handla =) hejdå damn it

Kommentarer
Postat av: Hannah

Den dära smulregeln har visst vi med. Men den skiter jag i, för jag smular inte har jag bestämt! Och han har tröttnat på att säga till mig så nu får jag äta allt från knäckebröd till chips i sängen :D (och skulle det komma smulor så är det såklart från honom, och ICKE från mig ;))

2009-07-02 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0