supersöta pojken och jag

aa, den där vardagen med guldkant, den gillar jag =)

det va vår fjärde dejt igår, och den va mättande om inte annat. och han är så söt den där mansvarelsen jag bor med, speciellt när han sitter och envisas med att äta efterrätten med pinnar. det är ganska roligt att titta på en söt pojke som äter jordgubbsglass med ätpinnar om nån undrar.

sämst med dejten: att mina skor inte va gjorda för att promenera in till stan med så jag fick gå barfota =) men det va ganska skönt måste jag säga, det är sköna gator i kristianstad.

bäst med dejten: så klart werner. på stark andra plats kom mina blommor. sötknäppot promenarde in till stan på eftermiddan och köpte blommor till mej som jag fick när han hämtade upp mej =) (dvs, han går ut ur lägenheten, väntar några sekunder och knackar på, så får jag gå och öppna haha)

       



det va juh ingen liten bukett direkt, världens grej!! han är så jävla söt den dära joacim så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. just nu vet jag att jag måste fortsätta jobba och sitta här med ett jäkla flin över hela nyllet för, ursäkta mej, jag har ta mej fan den bästa pojkvännen i hela världen. och dessutom bor jag med honom. och han gillar mej =) jag är alldeles rosa, men det får va okej idag. PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Fy fan va gulligt!!

men bara så du vet (ler) jag är inte avis, för min gubbe e lika mysig han! Vi har haft tur- en jävla massa tur! :)

Love ya! <3

2009-07-28 @ 11:23:58
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll
Postat av: Hannah

Hhahhahaha gud vad sött :) Men man FÅR alllllltid vara rosa! Fast jag var fan inte rosa på min puckopojkvän igår som blev sur för jag blev arg för han bara stod och sparkade på ett par galgar när jag försökte tömma och städa ur mitt rum. Stupid boyfriend. Men han är söt ändå liksom: :)

2009-07-29 @ 10:05:46
URL: http://hannahelais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0