tiden, den där som bara går och går

jahaa, hann det gå en hel vecka. hoppsan.. aa, så kan det gå när man har roligt.

förra veckan va skoj. punkt. det är allt som behöver sägas om den. mest för att jag inte pallar skriva nått mer om den eftersom jag bara kan tänka på en hund!!!

vi (knäppisen och jag) vill juh båda ha hund, men lägenheten är juh lite tajt för det kanske. och det är tusen ansvar och blablabla (allt sånt därnt som förståndiga människor räknar upp). MEN ÄNDÅÅÅÅÅÅ. vi vill, och är juh inte direkt kända för att vara förnuftiga och genomtänkta alla gånger. och idag när jag kommer till jobbet och ska kolla mejlen ser jag den här söta varelsen på förstasidan



och den är till salu, ganska billigt. och visst att det är en blandras, men det är juh av dom raserna vi vill ha. en tre i en liksom. och TITTA på den =) sen växer den upp och blir alldeles stor och flufffig och underbar. jag vill ha, kan du förståååå det. det kommer nog diskuteras en del om detta idag. jag vill ha hund, sötknäppot vill ha hund, och det finns en hund som vi vill ha. det är som gjort för att gå tvärt emot allt förnuft och vett, igen.

BTW så ska jag och sötknäppot ut på vår tredje dejt idag. vi firar att vi har bott ihop utan att ha ihjäl varandra i en månad. vi ska äta på rose garden (där vi hade vår första dejt haha) och antagligen prata om hunden.

det hade varit så mycket enklare att köpa hunden om inte allt förstånd i hela mej fullkomligt skriker NEEEEEEEJ. men ändå, hur kul är det att lyssna på förståndet, det är juh som att prata med mamma =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0