A - som i Annkristin

hittade nånstans att man kunde göra en lista på sina vänner, i bokstavsorning. och jag tänkte att det kunde juh va kul och se om man fick ihop det. jag tror jag får det... men jag börjar som sagt iaf med

A- som i Annkristin
jag och ak lärde nog känna varandra i sjuan när vi började i samma klass. vi vart inte nära kompisar förns i mitten/slutet på åttan, och i nian va det kört. då va vi partyprinsessor båda två och rockade röven ur vår lilla förortsskola. typ, vi tyckte det då iaf. sen dess har det väll bara fortsatt ungefär på samma spår. ak är fortfarande världens partyprinsessa... ne, partydrottning, krönt och hela kitet, i västerås. jag har lugnat ner mej duktigt här nere i skåne, men ge mej en timme med ak så är även jag back in buisness... för det mesta =)

det finns juh så himla mycket att berätta om Ak. vi har vart med om så knäppa och underbara grejer, och hemskheter också så klart. hon är en av mina bästa vänner som jag skulle göra vad som helst i hela världen för. vi kanske inte pratar varje dag, men det behövs inte för vi vet att vi finns där så fort det behövs.

om jag får säga vad jag tycker är det absolut bästa med ak så är det lätt att människan är den mest sociala i hela världen. jag fattar inte hur hon gör det, men hon kan verkligen konsten att prata med allt och alla, och hon är snäll mot folk också... så länge dom förtjänar det så klart. men det är helt otroligt. jag skulle kunna släppa in ak på en krog i vilken stad som helst i hela världen, och tre timmar senare hade hon hittat minst 15 personer som hon kan kalla vänner sen, som hon pratar och umgås med en lagom lång tid framöver. hennes kontaktnät är typ stort som månen eller nått. helt makalöst.

så klart finns det tusen fler bra egenskaper hos min lilla donna, men att räkna upp dom gör jag nog först när vi fyller 100 eller nått.

om jag ska försöka bestämma det roligaste minnet jag har med Ak... så är det nog Hagafesten. problemet med det minnet är att det inte är ett dugg roligt för dom som inte va där och såg allt... men jag och Ak skrattar så vi gråter varje gång. allt jag har att säga är sallad, cilla, moppe, robin hood, kattjävel och lösfitta. ni förstår själva att det är en helkväll.

sen måste jag så klart också tacka och åter igen be om förlåtelse till ak. det är tack vare henne jag har godkänt i teknik, men hon kommer nog aldrig förlåta mej för varför. vi skulle ha gjort nån jäkla grej i tekniken, som halvterminsprojekt. gissa om jag hade brytt mej, nej. så sista lektionen blev det väl kanske lite panik. men jag sa till min lärare att jag hade gjort den, det va bara det att den va borta. jag fick en halvtimme på mej att hitta den. jag letar inte ett dugg utan snackar skit med klasskompisarna. jag går förbi min älskade ak när hon lämnar in sin grej, och hör att hon får typ VG för den eller nått. hurra grattis gumman! tyvärr gör ak en dum grej sen. hon lämnar den här tekniksaken på sin bänk, obevakad. supersmarta erica blir kriminell för två sekunder och tar sonika aks tekniksak och tänker att den kan jag visa som min egen. så klart tänkte jag juh inte bara visa upp den som den va, så först går jag in i verkstaden och bankar till grejen lite grann, så den blir lite trasig och halvt fungerande. jag visar den för läraren, som inte anar nått (jag va juh en så duktig elev menar jag) och får betyget G för detta.
när jag erkänner detta för Ak... jadu... som sagt, hon har inte rikitgt förlåtit mej än, men jag vet att hon älskar mej ändå =) och jag älskar så klart henne också, och inte bara för att hon räddade mitt teknikbetyg =P

       
några bilder från modellkvällen, när jag hjälpte ak i sitt projektarbete,
så egentligen kan vi va kvitt tycker jag =P


innan 100dagarsfesten =) kommer du ihåg den då hahahaha

   
gamla foton så klart, jag borde verkligen fixa min kamera så vi har lite
nya bevis på våra minnen hjärtat. puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Ak

Hahaha men gumman då vad roligt och läsa. Vad glad jag blev. :) Haha fattar nog inte själv hur jag lyckas knyta kontakter med folk sådär huller om buller :P Är väl som du säger en social människa ;)



Jaa dags för lite nya bilder dt där är ju som sagt gaaaamla bilder och NEJ minns inte den där innan 100-dagars festen.. Otroligt om du ens gör det.. Hahaha macdonalds är allt jag säger ;)



Pusselipuss min älsklings Erica. Älskar dig <3

2009-06-09 @ 15:49:15
URL: http://annkristin86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0