B - som i Babe

en gång i tiden fanns det en jätteknäppis som hette Fredrick Lundberg. han finns fortfarande, och är nog fortfarande jätteknäpp, men han har flytt till Sydney så jag vet inte så noga =)

fredrick va iaf en av mina första riktigt nära killkompisar. vi träffades genom supersnäckan ak, så klart (hon känner juh alla =P ). sommarlovet efter nian kanske? jag vet inte, men det låter troligt.

fredrick är en sån där störtskön typ, helt knäpp men ändå alldeles normal. fast inte =) många goa minnen med den grabben också så klart. som när han nästan kysste den där killen i djäkneparken för han trodde att det va hans dåvarande flickvän. eller när han jagade harar över hela Willysparkeringen på midsommarfyllan.

dåligt minne med fredrick:
jag har fortfarande inte förlåtit honom för att han släpade med mej på terminator 3, fy farao. dom längsta timmarna i mitt liv. dessutom satt det en äcklig liten fjortis bredvis mej och lomade i sin dricka hela tiden. jag mådde illa och freddan garva. underbart.

mitt och fredricks första och enda gräl:
det fanns en kille på ett annat gymnasium som jag tyckte va så jäkla snygg. jag dregglade över bilden i skolkatalogen typ. (undra va han hette? har inte den blekaste, på riktigt. kommer du ihåg ak?) iaf, jag tjatade om hur snygg jag tyckte den här killen va med fredrick, som lyssnade så där mycke ända tills jag kläcker ur mej att dom va ganska lika.
jasså, sa fredrick och sken upp som en sol. han tycker väldigt mycket om komplimanger den pojken.
jo, sa jag, fast han är ju så jävla snygg, medans du typ är... fin.
varrå fin??
, morrade fredrick upprört.
ja, han är snygg.. liksom het. och du är mer fin, som i... fin?, försökte jag förklara och förstod inte problemet.
m-i-s-s-t-a-g. fredrick pratade knappt med mej på två veckor, alldeles arg va han. han ville inte alls se ut som en fin kille, han ville också va snygg och het.
till sist fick jag krypa till korset och säga till fredrick att okej, du är fin, men snygg också. en riktig babe, het som fan. då vart han glad igen, och sen dess har det nog aldrig vart nå mer tjaffs. mest bara asgarv =D

aa, jag saknar den fan. dumt att hålla på att flytta till syndey, följa kärleken och hjärtat.. larvpotta =P du kunde stannat med mej och ak istället. fast nee, han är rätt underhållande från andra sidan jorden med.

när jag blir rik så ska jag hälsa på honom =) och kolla in den där stefan 35 som ryktena sa att han skulle bo med. egentligen heter hon stephanie och är skitsöt, men psykbrudar har alltid en tendens att glömma sånt i sin ryktesspridning =P

aa, ne.. det va B - som i fredrick =P


kan du ta en het bild på mej?, frågade han... och gjorde så här.
va ska man säga.

   
några bilder på ak och fredrick, och fredrick i nian...
men vem har bilderna på mej och fredrick? inte fan är det jag iaf.
stupid.

Kommentarer
Postat av: ak

Jag har ingen aning om vem som har bilderna på dig och fredrick. Borde ju vara du faktiskt som har dom hahaha :D

2009-06-11 @ 18:48:18
URL: http://annkristin86.blogspot.com/
Postat av: erica

jaaa, jag kan juh också tycka det, men så är inte fallet. eller, får kanske rota dom där riktiga albumen igen och se om jag har nått mer kraffs =)

2009-06-12 @ 19:04:05
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0