D - som i Disco

disco va väl en va de första jag träffade när jag flyttade till kristianstad. himla go kille det där =)
han är så jäkla allting, faktiskt. han kan va hur artig och trevlig som helst, hur dräggig och äcklig som helst (när han är BÖSare så klart, aldrig annars), han är lugn och snäll, galen och knäpp, smart och allmänbildad (han kan väldigt mycket om mackadam om nån undrar),... aa, han är bara disco liksom.

söta minnen med disco
1. när jag trodde att han hade frusit ihjäl och dött i grottan på lappfejden. men så levde han till slut. då blev jag glad =)

2. när han botade mitt magont med dônk. jag hade druckit den dära cidern med glitter i för att det inte fanns nått annat när vi skulle kolla på kalla kårar. magen ville dö, vit i hela ansiktet och dubbelvikt åkte jag hem. va helt pigg men kunde knappt röra mej så ont gjorde det. då ringer disco. "hej hej, såg att du va hemma. vill du komma över och glo på sällskapsresan?" lätt som en plätt. jag går till sjuan, beklagar mej över magen. doktor disco undrar om jag inte ska ta lite dônk, det är juh inte så att det kan bli värre egentligen? word. och det hjälpte. ett glas senare va allt som bortblåst. bästa medicinen ever. discodônk is forever the shit.

3. disco asfull på mångophesten på gamla krebo, kvällen slutar med att han däckar under ett bord efter att ha sprungit runt i snön i sina långkalsonger alldeles för länge.

nu bor juh inte disco med oss längre, han var tvungen att överge oss eftersom skolan inte längre ville lära honom nånting här. så han fick börja i halmstad istället. lyllosar. men vi träffas ändå titt som tätt, och man blir alltid lika glad när den lille pånken kommer innanför dörrarna till festen =P

 
 texmexsittning, med wilson inför en sittning, påskfest i 21an, discos dajmkryss hahaha

på väg till lappfejden 06, på väg hem från lappfejden, hjärtslaget 07 och kramkalas på mångophesten

det va D - som i Disco

Kommentarer
Postat av: MangoKid

Disko med K annars var det rätt,, blev jätteglad när jag läste igenom detta, du är underbar Erica.. dina ord värmer otroligt,, det är ömsesidigt vännen min ,, haha visste inte att jag hade så sött dajmkryss..

2009-06-23 @ 23:28:24
URL: http://mangokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0