G - som i Gordon

gordon johansen. vilken idiot. mamma sa alltid att den fan borde gå med cykelhjälm på sej förjämnan, utifall att lyktstolparna ramlade ner i huvet på honom. jag håller med.

jag träffade gordon i tvåan på gymnasiet när jag började hänga ute på hässlö med jeanette. vi vart tyvärr kära och tillsammans, vilken jäkla cirkus det va... ganska roligt ibland, men oftast helt åt helvete när man tänker på det så här i efterhand.

gordon över lag? en idiot. slampa haha. jäkligt rolig faktiskt. och bra att ha ändå på nått sätt. mest av allt är han en idiot, ungefär 50-50 bra idiot - dålig idiot. men man kan alltid skratta åt honom, och ibland med honom. han ger en bra råd, om man vill ha såna där spontant dumma eller brutalt ärliga råd.

jag tror att vi är vänner fortfarande, fast han har vart sjukt grinig på sistone. fjantapa. det brukar lösa sej dock, han kan inte va tjurig så länge när vi väl ses med våra andra puckade människor. idioter är glada människor, det bara är så.

nej, men dags för en hemlis kanske? jag tycker faktiskt inte att gordon är nån större idiot. kanske socialt sätt, och när det kommer till relationer till andra människor... men han är faktiskt inte dum i huvet, tyvärr. och han är jäklit rolig, man har alltid skoj tillsammans med honom. vi känner juh varanda ganska väl efter 6 år och även fast vi inte pratar så ofta räknar jag honom ändå till en av pojkarna (det påhittiga namnet på mina hässlövänner) och är en sån där människa jag faktiskt är rätt glad att jag råkade på en gång i livet. men säg det fan inte till, gordon... han blir så sjukt jävla mallig och dryg då.

om han mot förmodan skulle läsa detta vill jag bara säga en gång för alla: det va han som trodde att det fanns hajar i vänern, inte jag. vad han än säger, jag har aldrig ALDRIG trott på det. och det är han som tror att det finns hiss upp till toppen på mount everest. så klart det gör vännen, så klart.


detta är den fulaste bilden nånsin på gordon... jag garvar fortfarande åt den


gordina på halloween. hans boxershorts hängde under kjolen sen


den här bilden är snodd från fejjan. han ser ut så här. suddigare om man är full

det va G - som i hajen i vänern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0