ich bin bakish

jävlar va bött det blev igår då. helt galet. men skoj va det. jag tror att kristianstad studentkårs främsta skill är dynga samtidigt som man pratar seriöst om verksamheten. och metropol va inte sämre hahaha. aa, skojskojskoj.

stupid ka ringde och väckte sötsöt mitt i natten när vi vinglade hem. när dom hade pratat färdigt lurade han i mej att werner va hemma hos mej. jäklar va besviken jag blev när jag kom hem till den tomma dumma lägenheten. fy farao. tur att jag slipper det snart. typ från och med imorgon.

skoskav har jag också. varför lär man sej aldrig att INTE gå in nya skor när man ska festa? det är juh värdelöst. men å andra sidan, hur skulle man annars veta att det va nya skor?

jag är ashungrig och vill ha tusen bakismat. tur att jag är lusfattig då och får vackert nöja mej med knäcke och kaviar. jävla skit.

jag gör vad som helst för att slippa hålla på med lägenheten idag. vad som helst, verkligen. den ser ut som kriget och jag vettifan vad jag ska göra av alla grejer? alla mina saker ska juh väck, så vart ska allt bo så länge? och man kan juh inte städa på riktigt heller. jävla oflyt har jag iaf, ett som är säkert.

nu ska jag äta. nått. bara det går att tugga på är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0